Tuesday, February 12, 2008

Kerja Baru



Bulan ini, aku telah memulakan kerja baru ku, masih berada di negeri Johor.
Banyak tawaran kerja yang aku terpaksa tolak. Entah mengapa aku sukar untuk keluar dari negeri Johor ini. Walaupun kenangan pahit manis banyak disini.

Aku kini bekerja sebagai seorang pengajar MLVK bidang Komputer di sebuah institut swasta. Semalam, badan ku letih-letih menguruskan pelajar-pelajar yang telah tamat latihannya disini. Aku terpaksa akur kerana ini adalah pilihanku sendiri untuk bekerja dalam bidang ini.

p/s: Tidak banyak untuk aku ceritakan pada entri kali ini kerana ingatan ku sentiasa beralih pada kertas soalan yang belum siap. Huhuhuhu.....

7 Comments:

At February 13, 2008 at 6:43 PM , Blogger Yazid Husain said...

taniah.

 
At February 14, 2008 at 9:19 AM , Blogger -fAiZiQ- said...

mekasih Aq....

 
At February 15, 2008 at 11:05 AM , Blogger pB said...

Salam ..

kak pB doa doakan kerjaya baru ni akan buat Faiziq BAHAGIAAA ...

 
At February 15, 2008 at 9:52 PM , Blogger kakok said...

semoga bahagia dgn kerja baru :)

 
At February 16, 2008 at 11:10 AM , Blogger -fAiZiQ- said...

mekaseh Kak pB n Kakok....

 
At February 19, 2008 at 11:05 PM , Blogger LadyTiz said...

pssttt.. nk soalan bocor leh? *takde kaitan*

rejeki ada dimana2. :D

 
At February 20, 2008 at 10:28 AM , Blogger -fAiZiQ- said...

huhuhu.... nk soklan bocor ye...??
Kene blanje mkn selama 44 hari tanpa miss walaupun sehari... Boleh???

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home