Tuesday, February 19, 2008

Ingatan Yang Mengundang Kenangan

Happy Valentine Day..... Happy V day....

Macam biasalah gula-gula, coklat, bunga dan macam-macam lagi benda-benda yang berkaitan pada hari tersebut.

Aku...

Aku pada tahun ini keseorangan. Tidak seperti pada tahun lepas. Kenangan mula mengusik fikiran ku.

"Aahhhhh........... Buat apa dikenang lagi jika orang tidak lagi suka pada kita" Jerit didalam hatiku.

Hatiku menangis.

Mengapalah hatiku sentiasa dilukai?

Adakah aku dilahirkan untuk dilukai?



Aku mengalihkan fikiranku kepada perkara lain. Hujung minggu ini aku akan pergi berkursus selama dua hari di Kelana Jaya. Aku mula mencari peta Kelana Jaya didalam internet supaya mudah nak ke sana. Tidaklah aku akan sesat nanti.


Aaahhh.... Kerja-kerja ku masih banyak...

13 Comments:

At February 19, 2008 at 3:22 PM , Blogger me said...

kadang2 ni sumer dugaan utk kita kan... hati aku pun sentiasa dilukai oleh orang yang aku sayang.. aku pun penah tertanya adakah aku hidup utk dilukai...

sabarla... kita sama2 doa satu hari ader bahagia utk kita semua... :)

 
At February 19, 2008 at 4:47 PM , Blogger MimiRosli said...

lorh...watpe nak kenang bende lepas..hidup sentiase ke depan..yosh!

 
At February 19, 2008 at 6:16 PM , Blogger azrn said...

alahai~ takde sapa pon dilahirkan untuk dilukai...
ermm... semuanya amek masa,kan?

ekekeke... salam blogger! :)

 
At February 19, 2008 at 11:03 PM , Blogger LadyTiz said...

hehe.. rileks la yek. jgn dipikirin perkara2 yg bisa menyakitkan hati.
sy pun tiap2 tahun x penah selebret valentine.. huhu~

 
At February 20, 2008 at 9:32 AM , Blogger -fAiZiQ- said...

eya ahmad

ya, ini sume dugaan bg kita.
Saya sentiasa berdoa agar diberi kecekalan n ketabahan hati.


mimirosli

Kdg2 tanpa kite sedari n x diundang kenangan tu akan muncul n bermain-main difikiran kita. Lumrah manusia yg lemah.


f u x a n e

Mmg xde sape pun yg dilahirkan utk dilukai. Tp mengapa manusia suka melukai hati yg lain???

Salam Blogger.. Cheers..


tyrexia

Kite kalo sebolehnya xnk mengingati perkara tu, tp kdg2 kite x duga kenangan tu muncul kembali.

 
At February 20, 2008 at 5:00 PM , Blogger Max J. Potter said...

macam mane nk ckp ni..
ok, kite kene ingat, sbnrnye, bile kite sedih dan marah ttg sumthing, benda tu berlaku krn Allah SWT mengizinkannye, dan Dia yg paling tahu ape yg terbaik utk kite..jd, jgn sedih sgt ye, ganbatte!

 
At February 20, 2008 at 9:02 PM , Blogger Yazid Husain said...

KJ ada MPOB, ada WD, ada jambatan P Pinang, ada KJ seafood dan ada LRT KJ. semoga tidak sesat.

 
At February 21, 2008 at 12:23 AM , Blogger kakok said...

only God knows why semua ini terjadi. mungkin ada yang lebih baik menanti..siapa tahu?

selamat berkursus :)

 
At February 21, 2008 at 1:43 AM , Blogger :+:CikPayung:+: said...

waaa.. kursus di kelana jaya? rumah sy di situuu.. =) sy tinggal berseberang dgn kelana seafood tu.. di ss5..near tabung haji..huhu..

 
At February 21, 2008 at 9:53 AM , Blogger -fAiZiQ- said...

Yazid

Ohh... ye ker? kalo camtu ok lah. thanks Aq.


kakok

Ya, kakok. Sy pun berharap mcm tu juga.


cik payung

iye ker cik payung? Sy kursus kt Kelana Seafood tuh. tmpt tu dkt x ngan stesen LRT Putra?

 
At February 21, 2008 at 12:38 PM , Blogger -fAiZiQ- said...

Hanna J. Potter

Luka didalam hati mmg sukar utk sembuh. Bile teringat kembali pasti sedih, bukan? Walaupun dinasihati jangan bersedih, namun hati ttp sedih. Tetap memohon doa agar dihilangkn kesedihan ini. Amin.

 
At February 22, 2008 at 5:39 AM , Blogger WaWa said...

tak usah dikenang perkara yang dah lepas. ;) maju ke hadapan, ayuh! hehe.

 
At February 22, 2008 at 10:37 AM , Blogger -fAiZiQ- said...

hmm... sentiasa maju ke depan.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home