Tuesday, April 10, 2007

Runsingnya aku hari ini......

Badan ku letih hari ini. Entah kenapa, aku sendiri pun tidak mengetahuinya.
Hari Jumaat yang lepas, aku pergi ke KL. Aku pergi ke Plaza Low Yat untuk membeli Mouse (tetikus) baru, Mouse ku yang lama sudah dimakan kucing. hehehehe....
Sambil berjalan-jalan, melihat harga barang disetiap kedai. Dalam hatiku, ingin juga membeli Hard disk baru. Tapi kewangan ku tidak mencukupi, tidak mengapa hujung minggu aku akan ke sana semula.

Fikiran ku akhir-akhir ini, runsing.... tapi buat masa ini tidak mahu menceritakan apa-apa mengenainya. Telefon bimbit ku berbunyi menandakan pesanan ringkas (SMS) masuk. SMS dari sayangku Az, bertanyakan khabar kepada ku. Tapi aku membalasnya dengan memberitahu aku tidak mahu diganggu buat masa ini. Aku mahu menenangkan fikiranku yang masih bercelaru dan tidak mahu diganggu ketika ini.

Harap sayang faham keadaan iz sekarang.... :-((

3 Comments:

At April 10, 2007 at 3:06 PM , Blogger Azhar Ahmad said...

InsyaAllah dia akan memahaminya....

 
At April 13, 2007 at 10:21 PM , Blogger -fAiZiQ- said...

hmmm.... bagus lah kalo dia dapat memahami nya incik azhar....
Susah nk dapat pasangan yang boleh memahami diri kita....

 
At April 29, 2007 at 1:30 PM , Blogger TeacherNunu said...

wahh tak hupdate lagi ke kisah aanda?

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home