Tuesday, January 23, 2007

Sakit Tengkuk

Masuk hari ni, dh 3 hari aku meninggalkn si dia (kekasihku) disana.
Berbalas msg setiap hari. Rindu pun makin menebal.... Ingat nk jumpe dia hujung minggu ni.
Tp x confirm pulak. :-((

Dh 2 hari tengkuk n kepala aku sakit. Entah ler, salah bantal ker salah ttuuuttt ker... OOooOOppssss...
Bertambah lak ngan kerinduan pada si dia... Keje x banyak hari ni, tp susah sket nk concentrate sbb kepala n tengkuk ku bermasalah. Terasa nk gak gi cari tukang urut. Nk urut bagi lega sket sakit tu.... Pagi td aku berjumpa ngan sorang member aku, nk mintak tolong sket. Aku minta dia tolong urutkn aku mlm ni, tp dia lak busy.
hmmm... sakit ku makin bertambah. Apa lg yg bleh aku lakukan selain dari baring kt atas katil selepas keje (sambil menggayakn kuak kupu2 n rama2 di atas katil).

Tak tahulah keadaan bile time malam nnt. Harap2 sakit ni bleh berkurangan.... (doa2 je lah)

*Aku ni kureng sket nk mkn ubat. Bukannye x suke cume kureng jer.....

2 Comments:

At January 23, 2007 at 6:41 PM , Blogger Azhar Ahmad said...

Haaa, pi lah urut. ZDulu ader gak org urut sket2. Skang neh takde org. Kawan sebuk plak. Pi lah urut.... Lagi satu, apsal ni malas makan ubat. Nak kena kepit celah kankang, bukak mulut bagi makan ubat yerrr....

 
At January 23, 2007 at 7:55 PM , Blogger -fAiZiQ- said...

huhuhu..... kepit celah kangkang..?? bahaya tu... Cabut lariiiiiii......!!!!!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home