Wednesday, January 24, 2007

Hari ini dah masuk hari ke-4 tengkuk ku sakit.

Hari dah masuk 4 hari tengkuk ku masih sakit. Nak pusing kekiri atau ke kanan pun payah sikit. Nasib baik ada seorang kawan nak datang urutkn tengkuk ku. Hari ni banyak juga kerja, tapi ku gagahkan diri untuk menyiapkan nyer. Alhamdulillah, kerja ku siap juga. Boleh cover untuk kerja hari jumaat.

Aku dah memaklumkan pada kekasihku untuk berjumpa pada hari jumaat. Aku tak dapat menahan dan menanggung rindu yang amat mendalam. Itu pun kalau kekasih ku mempunyai masa lapang pada hari tersebut.

*Az... iz sangat merindui mu...

**Maaf, entri blook hari ini tak banyak untuk ditaip. Insyaallah, entri seterusnya lebih baik daripada hari ini.

2 Comments:

At January 25, 2007 at 3:58 AM , Blogger Azhar Ahmad said...

Iz, saya rasa dia juga teramat rindu dengan Iz. Mungkin dia ada sebab kenapa dia teragak-agak. Sabarlah. Saya rasa, dia amat sibuk kala ini. Sehinggakan tidak mampu untuk berjalan jauh. Mungkin juga dia sedang sakit. Siapa tahu?

 
At January 25, 2007 at 9:50 PM , Blogger -fAiZiQ- said...

hmm... itulah yang selalu bermain di kotak fikiran saya. Kalau lah dia sakit, kenapa tak memberitahu kepada saya. Mungkin juga tidak mahu saya risau terhadap nya.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home