Thursday, May 10, 2007

Semakin sihat...

Hari ini, aku semakin sihat dari demamku.
Tidak banyak cerita yang ingin aku kongsi untuk entri ini kerana aku banyak menghabiskan masaku dengan menonton televisyen didalam bilik.

Aku hanya asyik terperap didalam bilik hari ini.
Nak hirup udara segar diluar? Hmm... Udara didalam bilikku sudah cukup segar, tak perlu aku keluar dari bilik untuk menghirup udara segar diluar.


Petang tadi, abang angkatku menelefonku. Dia terkejut akan suara ku (suara yang tak ubah seperti penyanyi metal underground. Huhuhuhu...).

"Adik dah makan ubat ke belum?"

"Malas nak makan. huhuhu... Adik dah makan ubat lah... Abang jangan risau,ok."

"Huh... Sape yang tak risau kalau keadaan adik macam ni. Kekasih adik tau tak?"

Hmm... Rase macam tak nak jawab jer soalan tu...

"Hmm... Dia tak tahu pasal adik demam. Nanti dia tau jugak kalau dia baca blog adik. Hmm..."

"Adik macam mengeluh jer. Kenape?"

"Tak de ape-ape. Jangan risau, adik ok jer. Hehehe...."


Az, bukan aku tak mahu memberitahumu tentang keadaan ku. Sudah beberapa hari telefon bimbitku tidak ditambah nilai. Maafkan iz, Az...

2 Comments:

At May 11, 2007 at 8:29 AM , Blogger pB said...

Salam ....
Lawatan balas ....

Kak pB doakan agar Faiziq akan cepat sembuh.
Janganlah takut makan ubat.
Berusaha untuk sihat.
Makan makanan yang berkhasiat.

Tentu dah ramai yang nasihati Faiziq, kan...

 
At May 11, 2007 at 1:28 PM , Blogger -fAiZiQ- said...

Thanks bebanyak Kak pB.
Hmm... mmg dh ramai nasihat kt saya.
Saya x takut mkn ubat, tp kekadang malas nk mkn. huhuhuhu.....

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home