Thursday, February 02, 2012

♥ Tanda Seorang Lelaki Benar2 Mencintai Anda ♥



1. Dia tidak malu untuk berbual dgn wanita lain, tetapi apabila berjumpa perempuan yg disayanginya
dia akan ter'kelu' jadi batu jap.

2. Dia tidak suka melihat orang yg disayanginya berbual dgn lelaki lain walaupun teman nya sendiri.

3. Si dia sanggup menunggu anda walaupun anda sudah punya kekasih kerana baginya selagi belum berkahwin tidak semestinya jodoh

4. Si lelaki akan menunggu anda walaupun anda menyuruhnya tunggu sampai mati.

5. Si dia tidak mahu anda menjadi 'couple' nya tetapi 'isterinya'

6. Dia akan menerima kekurangan anda.

7. Dia tidak pernah berasa bosan walaupun sudah berjam lamanya dgn anda.

♥ Wahai kaum hawa! Ingat lah mencari wanita yg menangis untuk teman lelaki nya 'RAMAI' tetapi nak cari lelaki yg menangis untuk wanita adalah 1 dalam 1000! Jadi hargailah lelaki yg benar2 mencintai anda. ♥

18 Comments:

At February 2, 2012 at 5:27 PM , Blogger tz said...

tumpang lalu boss

betul dah tu boss
hargai lelaki yang betul2 ikhlas...

 
At April 6, 2012 at 11:07 AM , Blogger miss sue said...

i want to share this entry in my blog~^_^ boleh kan?? tq~hhe

 
At April 12, 2012 at 10:12 PM , Blogger Tinta Hatiku said...

mintak share this entry tuan blog :) TQ.

 
At April 16, 2012 at 10:07 AM , Blogger permata hatiku said...

betul tu...tetapi zaman sekarang susah hendak cari seorang elaki yang mempunyai ciri2 berikut..klu dalam 10 orang tu seorang je yang ada ciri tesebut...

 
At May 11, 2012 at 6:59 PM , Blogger Ar3_y0n6 said...

betul tu tapi semua tu berlaku sebelum dia dapat perempuan tu. tapi bila dah jd bini semua terbalik.

 
At September 9, 2012 at 9:08 PM , Blogger nur cahaya said...

:) hanya mampu tersenyum...

 
At January 21, 2013 at 8:53 AM , Blogger nora said...

Manusia boleh berubah...kalu dapat yg baik tapi tak dihargai pasangannya itu pun tak guna jugak,.pokok pangkal hati..

 
At January 21, 2013 at 8:54 AM , Blogger nora said...

Manusia boleh berubah...kalu dapat yg baik tapi tak dihargai pasangannya itu pun tak guna jugak,.pokok pangkal hati..

 
At January 24, 2013 at 4:42 PM , Blogger Siti Nursuhana said...

Tapi lelaki pn tetap manusia...dulu begitu tp mgkn berubah anytime..dan sebaliknya...

 
At January 24, 2013 at 4:43 PM , Blogger Siti Nursuhana said...

Tapi lelaki pn tetap manusia...dulu begitu tp mgkn berubah anytime..dan sebaliknya...

 
At January 24, 2013 at 4:43 PM , Blogger Siti Nursuhana said...

Tapi lelaki pn tetap manusia...dulu begitu tp mgkn berubah anytime..dan sebaliknya...

 
At February 7, 2013 at 1:49 AM , Blogger insan lemah said...

terima kasih kerana post maklumat ini :), ttp sy masih x boleh nk tahu atau nk agak..adakah seorang lelaki itu menyukai saya...xknlah sy nk suro die mengaku pulakkan? klu sy yg perasan sendiri...sy akan malu...jd boleh bantu?

 
At February 27, 2013 at 4:51 PM , Blogger tz said...

kekeke..

saya bagitau 'insan lemah'.
ingat dulu first time jumpa husband sy ni.. saya cakap.

saya macam suka tengok awak!
giler tak?
berdoa la..kalau jodoh tak lari ke mana...

 
At February 28, 2013 at 2:53 PM , Blogger reDza_daY said...

tak da update post bru...??

 
At February 28, 2013 at 2:54 PM , Blogger reDza_daY said...

This comment has been removed by the author.

 
At April 24, 2013 at 2:01 AM , Blogger john said...

we did it! Anwar Ibrahim(Prime Minister Candidate)'s website down and hacked!!

 
At April 24, 2013 at 2:53 AM , Blogger Tom Cruise said...

Man!! Thats cheap... How could you hack Anwar Ibrahim's website

 
At April 24, 2013 at 8:09 PM , Blogger Arham Ali said...

We don’t need a prejudiced, racist person to run in our elections.
http://youtu.be/Lj8Dp-RBokU

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home