Thursday, June 25, 2009

Entri Didalam Bas

Hari ni, aku menaiki bas Transnasional ke Seremban dan kemudian akan menaiki komuter ke Kajang (rumah adikku).

Sabtu ni, aku akan melapor diri di Putrajaya. Ya, aku telah berjaya menjawat jawatan disektor kerajaan. Cuma aku belum tahu dimama akan ku dihantar. (ada cadangan negeri mana yang best untuk aku?)

Hati ku sedih kerana tidak dapat menghadiri majlis perkahwinan Yazid dan Cat. (Den mintak ampun kek ekau yo, yazid. Den tak dapek nak poie majlis ko.)

Dihati ku juga ada sedikit cemburu, melihat kawan-kawanku yang sudah berkahwin. Aku...?? Ha ha ha... Masih belum berpunya. Single and available. (ada sesiapa yang ingin menawarkan diri untuk jadi kekasihku? Ha ha ha...)

Walauapapun keadaan sekarang, aku tetap meneruskan hidupku.

Aku dah mulai mengantuk, semalam tak tidur. Sibuk melayan chatting bersama awek-awek oversea. Hu hu hu...

zzzZZZzzz.....

7 Comments:

At July 5, 2009 at 10:31 AM , Blogger shandye. said...

datanglah ke penang. boleh blanja saya makan selalu. oops. hehe...

 
At July 8, 2009 at 9:16 AM , Blogger Yazid Husain said...

pernah sudah jadi orang gomen

 
At July 8, 2009 at 2:08 PM , Blogger -fAiZiQ- said...

shandye

Huhuhu... Patutnyer tuan umah yang kene belanje tetamu. Lalalalalala.....

Yazid Husain

Huhuhu... Alhamdulillah, syukur dapat keje gomen. Hikksss....

 
At October 6, 2009 at 5:56 PM , Blogger sunan said...

Wah dapat kerja gomen. ... Aku pun kerja gomen Putrajaya..

 
At October 13, 2009 at 6:39 PM , Blogger -fAiZiQ- said...

sunan

Sama2lah kite keje gomen... hiksss...

 
At December 12, 2009 at 10:25 PM , Blogger KEINDAHAN said...

masalah kite sama, sedih bila lepas sorg2 kawan mendirikan rumahtangga, lepas sorag2 kawan yg meneruskan kehidupan dlam kedaan bahagia....tapi aku????? hhmmmmm....tiada ape yg pasti....

 
At November 6, 2010 at 11:10 AM , Blogger yana said...

hmm...sbar ye che faiziq....zaman skg bkn snang nk crik seseorg yg syg n cintakn kita seikhlas hati..klu de jdoh smpai gak nt.. congrats dpt kje government

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home